Camp Tigo 2: Day 5

Love is in the air… Yeah right, it’s just lust.

 

 

 

Borage: I can only give ya some magic in this photo booth.

Isela: This should be fun.

 

 

 

I heard a chime….

 

 

 

 

Dusty: I’m ready for some of that vampire loving.

 

 

 

That’s kinda hot. I wonder if I can get Seth to kiss a boy.

 

 

 

Malix: I know you hooked up with my cousin!

Isela: But I was-

Malix: I don’t wanna hear your lies, harlot!

 

 

 

Don’t give me that look Mr. TV man. I love him.

 

 

 

Dusty & Quincy

 

 

 

Is anyone gonna let me out?

 

 

 

I must of eaten a bad snowcone. No? I think so Sid, you know nothing!!! Isn’t that right, Mary?? See Sid, Mary thinks it’s a bad snowcone. I’m not pregnant! Snuffles, what do you think? Snuffles still isn’t talking?

 

 

 

Quincy: Why do you keep yelling at everyone?

Kiki: Maybe cause I like to yell at everyone.

Quincy: You need to get laid more.

 

 

 

Ugh! Bad snowcones!

 

 

 

Seth: You haven’t added any Quincy cream in the mud bath have you?

Quincy: I’m thinking about it.

 

 

 

Orion is adorable.

 

 

 

 

Rosette: Where did this alien brat come from?

Borage: It’s not mines. Mines weren’t blue.

Arna: Vampires can’t have alien babies.

Kiki: Anyone notice Anson isn’t fat anymore?

 

 

 

Why did my mom leave me with these idiots. I gotta get away from them.

 

 

 

 

I guess Sid was right. I am pregnant. Yay!

 

 

 

Kiki: I don’t like you.

Seth: Like I care.

Kiki: Asshole.

 

 

 

Make up your mind Lucille.

 

 

 

 

Malix: I am mad at you.

Isela: I didn’t do anything yet.

Malix: When you do, I will be mad so I’m just reminding you!

 

 

 

 

I don’t understand you two….

Borage: What the hell are you doing Isela?

 

 

 

 

Malix: You harlot, you were thinking about my cousin as we made out.

Isela: You don’t know that.

Malix: I’m a vampire, I can read your thoughts, harlot!

 

 

 

 

Borage: You can’t get this magic and bang my cousin at the same.

Isela: But Borage…

Borage: Nope, you had been cut off from the magic. No genie dick for you.

Isela: Don’t be like that.

 

 

 

 

Isela: Take me back me Borage. I like the magic.

Borage: You need to do a little less talking and a little more cooking if you want this magic again.

Isela: Asshole!

 

 

 

 

Carrie: I’m pregnant.

Seth: Shit.

 

 

 

 

Carrie: Look Seth, I’m a kitty cat! Woof, woof!

Seth: Why did I put a baby in her?

 

 

 

 

I think this TV is frozen.

 

 

 

 

Ahhh much better.

 

 

 

 

Arna: The TV magically turned itself off. I’m bored.

Anson: Let’s make silly faces at each other.

Arna: Okay!

 

 

 

 

Seth: You two can’t use our love booth.

Dragan: Watch us.

Lucille: Coming Dragan?

 

 

 

 

Bitches…

 

 

 

 

Arna: That’s Lucille and Dragan in there.

Anson: Really.

 

 

 

 

Malix: Rawr I’m a vampire.

Isela: You’re silly. I thought you were mad at me.

Malix: I changed my mind.

 

 

 

 

You two are hot & cold I swear….

 

 

 

 

Someone let Orion out. Orion enjoys his freedom by watching TV.

 

 

 

 

Seth: Seriously who’s alien baby?

Anson: He’s mine.

Seth: Take care of it. It cries a lot.

 

 

 

 

Malix: STOP. This is a harlot free zone.

Isela: You’re mad at me again?

Malix: Yes.

 

 

 

 

Isela: Malix can’t make up his mind. I choose you.

Borage: Right choice.

Selene: Hey! I was going after him.

 

 

 

 

Isela cock blocked me! That was rude!

 

 

 

 

Malix: There you go again with my cousin! I bet that baby isn’t mine!

Isela: What is your deal? One second you’re mad and then you’re not.

Borage: She can’t help it if she prefer the genie dick over vampire dick. You lost cuz.

 

 

 

 

Isela: I hope you’re not like Malix who is bipolar I swear.

Borage: Nah.. I don’t get jealous like he does.

 

 

 

 

Malix: SLUT!

Isela: Seriously Malix!

 

 

 

Borage: Don’t worry about my crazy cousin. I’ll feel better.

Isela: How so?

Borage: You look like you’re running low on magic. Let me refuel ya.

 

 

Camp Tigo 2: Day 4

Anson: Comfortable?

Isela: Yep.

Anson: Watch out for triggers.

Isela: Racist..

Anson: I said TRIGGERS.

 

 

 

I love cake.

 

 

 

 

Kiki: You assholes, go somewhere else to go eat your snowcones.

Dragan: The snowcones makes us cold so we eat them in the sauna.

Dusty: Yeah, I don’t wanna freeze my sparklenuts off.

Kiki: I’m gonna kick you in your sparklenuts if you don’t move.

 

 

 

 

I rather be smoking so pot instead of this shit…

 

 

 

 

I think you’re done eating to meat off of you, stupid!

 

 

 

I think it would be hot it I use honey as lube. Good idea, I know Mary. Shut up Sid, this is a great idea, Mary said so. Whatcha think, Snuffles? Snuffles? I think Snuffles is ignoring me now.

 

 

 

Arna: We can be vampire buddies.

Malix: I’m already Quincy’s vampire buddy.

Arna: You can have more than one.

Seth: Gay vampires…

 

 

 

I’m touching her hand.. I bet I can get her to touch my genie dick.

 

 

 

 

Wanna see and touch my amazing genie dick?

 

 

 

 

Lucille: Yes.

Borage: And they say my pick up lines wouldn’t work.

 

 

 

 

Kiki: Bitch I know you ain’t talkin’ to my genie!

Lucille: Your genie? You don’t even like him yet.

Kiki: So! He’s still mine! He gonna be my baby daddy back in the Montigo universe so fuck off!

Lucille: Whatevs.. I do what I want.

Borage: This is hot.

 

 

 

Lucille: Eat a balloon!

Kiki: Bitch if you get my hair wet, I will straight cut you! This is a fresh relaxer in my hair!

 

 

 

Quincy: Anyone wanna play with me?

Malix: Were busy watching the naked red girl.

Quincy: Oh.

 

 

 

Isela: Why are you way over there? Come closer.

Borage: You’re fertile, that’s why.

Isela: So are you.

Borage: Yeah that’s right.

 

 

 

Borage: Is this better?

Isela: Much better.

Borage: Wanna feel the magic?

Isela: Yeah.

Borage: Just put your on hand on it.

Isela: I am already.

 

 

 

I hope I’m getting my sexy Borage’s attention! We got different moms so it’s cool.

 

 

 

Tonight’s special! My magic stick!

 

 

 

Isela: Quincy, look!

Quincy: I’m busy.

Isela: Doing what?

Quincy: Jerking off.

 

 

 

WHY IS EVERYONE NAKED??!!!

 

 

 

Seth: Don’t look.

Quincy: My Quincy cream is floating around in the water.

Seth: Your what?!

 

 

 

Rosette: I got witch powers! I get to fuck shit up.

Carrie: Crap! Who allowed this??!!!

 

 

 

Kiki: I love all of the fat on your body.

Anson: You need a tic tac.

 

 

 

Dusty: I think you’re hot. Let’s be lovers.

Quincy: Okay.

 

 

 

Kiki: Kiss me Rose. Maybe Anson will want me.

Rosette: Whatevs..

Anson: That’s hot.

 

 

 

Anson: Seeing you with another girl makes me want you.

Kiki: It worked, I don’t need you anymore Rose.

Rosette: Bitch.. I was enjoying it.

 

 

 

That’s hot.

 

 

 

Carrie: I want you.

Seth: Why me? Why do I get the crazy chick?

 

 

 

Anson & Kiki

 

 

 

Kiki: Bitch if I catch you talking to my genie one more time!

Lucille: What is your deal?!

Borage: This is so hot.

Malix: This chicks must be dead brain if they have any interest in you, cuz.

 

 

 

Lucille: You’re cute when you’re mad. Let’s be lesbo lovers.

Kiki: Just stay away from my genie.

 

 

 

Anson: I saw you with Lucille. I’m even more turned on.

Rosette: Why am I not getting any lovings?

 

 

 

Carrie: C’mon Seth, let’s get freaky in the photo booth.

Seth: I am busy.

Carrie: Doing what? You need to be doing me.

Seth: I see something.

 

 

You didn’t see shit.

 

 

 

 

Malix: I like those disco panties on you.

Isela: I like everything on you.

 

 

 

What’s happening to me???

 

 

 

 

Orion, first Camp Tigo 2 baby

 

 

 

 

What a cute baby. The dance floor isn’t a safe place for a baby.

 

 

 

Really? You put me in baby jail? I hate you.

Camp Tigo 2: Day 3

 photo Screenshot-510_zps746d5a46.jpg

 

Lucille: I’m gonna be the best golfer ever. Better than Tiger Woods!

 

 

 photo Screenshot-512_zps1d754730.jpg

 

Lucille: Maybe not…

 

 

 

 photo Screenshot-513_zpsedce89ba.jpg

 

Rosette: RUN FOR YOUR SORRY LIVES! THERE’S A BONEY BITCH WASHING THE DISHES!

Anson: And how is that a bad thing?

 

 

 

 photo Screenshot-516_zpsbecc41d8.jpg

 

Dusty: If you wanted to see me naked, just ask. Don’t go stealing my clothes.

 

 

 

 photo Screenshot-517_zps009ab74b.jpg

 

Anson: Whoa! Floating jellybeans.

 

 

 

 photo Screenshot-518_zps4a56f6cc.jpg

 

Anson: WAIT! NO! I DON’T WANNA BE FAT!

 

 

 

 photo Screenshot-519_zpsd0844efb.jpg

 

Bonehilda: Y’all ready for some funky beats?

Seth: Shut that mess up.

Kiki: Bitch we trynna sleep here.

Carrie: Has anyone seen Anson?

 

 

 

 photo Screenshot-521_zps1cc82da6.jpg

 

Anson: I gotta facebook this.

“I just got abducted by aliens LOL”

 

 

 

 

 photo Screenshot-525_zps0b52f5f3.jpg

 

Borage: Where’s your snow cone at?

Dragan: This is the snow cone couch. You can only sit here if you have a snow cone.

Dusty: I finished mines.

Borage: Then you gotta go.

Dusty: I hate you both.

Dragan: I like rainbows. They are pretty like flowers.

 

 

 

 photo Screenshot-529_zps69018650.jpg

 

Borage: What the fuck happen to you?

Dragan: Please help…

 

 

 

 photo Screenshot-532_zps121e3b7c.jpg

 

Arna: I shine like a disco ball. Haters are gonna hate.

 

 

 

 photo Screenshot-534_zpse90951de.jpg

 

Carrie: I saw a video once of a girl shooting ping pong balls out her vag. That was cool. I think I should give it a try. Wanna watch.

Borage: Be real still so I can hit you.

 

 

 

 photo Screenshot-536_zps11ce29ac.jpg

 

Dragan: Is this thing working? Testing, testing 1 2 3.

Isela: What are you gonna rant about now?

 

 

 

 photo Screenshot-538_zps52a802ce.jpg

 

Dragan: Isela, my love for you burns like a thousand suns. When you’re away, I miss you like the desert misses the rain.

Isela: Who gave him the megaphone?

Quincy: Hey I want one of those too.

 

 

 

 photo Screenshot-547_zps06e22be6.jpg

 

Kiki: I’ll be taking this. I need it.

 

 

 

 photo Screenshot-549_zpsd6ce11a0.jpg

 

Quincy: I would say something but then I would be a racist…

 

 

 

 photo Screenshot-551_zps1e0f6458.jpg

 

Kiki: Check out this bear I just stole.

Lucille: Hi bear, aren’t you cute.

 

 

 

 photo Screenshot-553_zps3aae104a.jpg

 

Lucille: Yes I’ll marry you, vampire bear. I’ll love you for ever and ever.

Kiki: Bitch, did you forget to  take your meds this morning?

 

 

 

 photo Screenshot-555_zps63081fdf.jpg

 

Lucille: I gotta get ready for my wedding. Eh.. I look good enough. BLLEEEEEEH!

 

 

 

 photo Screenshot-563_zps9bedd4e9.jpg

 

Bonehilda: Ironically I died in car crash after getting wasted at the club. I don’t learn, ever.

 

 

 

 photo Screenshot-566_zps8d7095e1.jpg

 

Dragan: If we stick together then we won’t fall.

Isela: I’m half rendered!

Rosette: My skates are invisible. Awesome!

 

 

 

 photo Screenshot-570_zpsb10ad20d.jpg

 

Isela: I’m falling! Catch me Rose!

Rosette: I’m not breaking a nail! Catch yourself!

 

 

 

 photo Screenshot-572_zps4b662661.jpg

 

Borage: Ready to get beat?

Malix: If you win that means you must of sucked a lot of dick.

Arna: I’m just happy these are free.

 

 

 photo Screenshot-576_zps1af5fd8a.jpg

 

Borage: Victory is mine! I won.

Malix: Yeah cause you’re great cocksucker.

Borage: Hate on hater.

Arna: Guys.. choking here.

 

 

 

 photo Screenshot-578_zps96b0b227.jpg

 

Arna: I just beat you Malix.

Malix: You both are gay.

Borage: I’m bored now, hurry up cuz.

 

 

 

 photo Screenshot-581_zpsa4a5dba2.jpg

 

Lucille: Let’s spin, it will be fun.

Rosette: If I fall, I’m gonna cut you in your sleep.

 

 

 

 photo Screenshot-583_zps40640f39.jpg

 

Lucille: Ouch, that hurts.

Rosette: I’m broken! Liam won’t love me now!

Lucille: Who’s that?

 

 

 

 photo Screenshot-584_zps9fa24d67.jpg

 

Seth: I hope no one is watching. What is that awful smell?

 

 

 

 photo Screenshot-587_zps01f76bfd.jpg

 

Borage: watch me some something so awesome.

 

 

 

 photo Screenshot-591_zpsd611462c.jpg

 

Lame

Borage: Well you’re just a hater!

 

 

 

 photo Screenshot-594_zps8a9796d7.jpg

 

Borage: C’mon cuz, let’s skate together.

Malix: I don’t wanna.

 

 

 

 photo Screenshot-595_zpsc5ff0e9b.jpg

 

Malix: My ass! My beautiful sexy ass! Ouch!

Borage: You have no right to cry like a bitch! Try passing 7 babies out your ass then complain, asshole!

Malix: You had butt babies ha ha ha!

Borage: Shut up! Your wife is dead.

Malix: Low blow, cuz…

 

 

 

 photo Screenshot-598_zps26a0763b.jpg

 

Borage: Let’s try again.

Malix: I better not fall again.

Borage: Don’t worry, I got you.

 

 

 

 photo Screenshot-599_zps853812a3.jpg

 

Malix: I hate you.

Borage: Your sissy girly hair was in the way. Isn’t it time for a hair cut?

 

 

 

 photo Screenshot-602_zpsae46a873.jpg

 

Seth: Those idiot humans were right. These are quite good.

 

 

 

 photo Screenshot-603_zps3d3debca.jpg

 

Quincy: I wonder if this will turn my pee into rainbow colors.

 

 

 

 photo Screenshot-604_zps7ff275a4.jpg

 

Carrie: I’m lonely kitty plant. Where is everyone?

 

 

 

 photo Screenshot-606_zps46422d02.jpg

 

Anson: I’m gonna make the sky all pretty. Maybe this will get Kiki’s attention.

 

 

 

 photo Screenshot-608_zpsf6bc9028.jpg

 photo Screenshot-611_zps0fb649f3.jpg

 

Lucille: Skate with me Seth.

Seth: I don’t want to skate with you. You disgust me.

Rosette: I wanted to skate with him! I remember he said he would make me live forever if I marry my Liam boo.

 

 

 

 

 photo Screenshot-612_zps98db0edc.jpg

 

Seth: Curse you vile woman!

Lucille: My bad! We still cool?

 

 

 

 photo Screenshot-615_zps64bf57db.jpg

 

Kiki: It’s my turn to skate with you.

Malix: I really don’t want to. I don’t wanna bust my ass again.

 

 

 

 photo Screenshot-616_zps42538d8f.jpg

 

Malix: MY ASS!

Kiki: Can I massage it?

Malix: No, you can kiss it.

 

 

 

 photo Screenshot-618_zpsa861f5ac.jpg

 

Isela: I really shouldn’t skate with you. I heard you’re bad luck.

Lucille: No I’m not.

 

 

 

 photo Screenshot-619_zpsfb3c2b91.jpg

 

Lucille: Hey you’re not wearing any panties.

Isela: Easy access, ya know.

 

 

 

 

 photo Screenshot-620_zpsa9e2a94e.jpg

 

Rosette: I wished that I never skated you with.

Seth: Won’t you hussies let me be!

 

 

 photo Screenshot-622_zps6054f0ae.jpg

 

Quincy: Since we are vampire buddies, we should skate.

Malix: I don’t want to. I keep falling on my precious ass.

 

 

 

 photo Screenshot-624_zpsbcb78fda.jpg

 

Dusty: I hate this..

Dragan: I blame Lucille, she cursed this rink.

 

 

 

 photo Screenshot-626_zps9ca7289e.jpg

 

Malix: My ass hurts so bad. I will never convince another female to do anal ever again. This is painful.

Quincy: Use extra lube, bro.

Camp Tigo 2: Day 2

 photo Screenshot-2137_zpsb629879f.jpg

 

Carrie: I’m getting some honey for my hunny Borage since he’s so hot.

He’s your brother.

Carrie: Even in this universe? It shouldn’t matter anyway. He’s still my hunny bear sweetie pie boo thang.

He’s still your brother.

Carrie: I’m not listening to you. Na na na na na na na na na. I don’t like this new voice.

 

 

 photo Screenshot-2139_zps995ab8d3.jpg

 

Random sim shows up.

 

 

 

 photo Screenshot-2141_zps2b6bafde.jpg

 

Terrible mother: Here son, sit here so we can watch this meteor hit us.

 

 

 

 photo Screenshot-2142_zpsb6c60e23.jpg

 

First Camp Tigo death

 

 

 

 photo Screenshot-2146_zpsec5905cd.jpg

 

Toddler: Mama?

 

 

 

 

 photo Screenshot-2151_zpse15772a6.jpg

 

Quincy: Isela! I think one of your kids is here!

 

 

 

 

 photo Screenshot-2152_zps4675783b.jpg

 

Arna: OMG  YOU’RE UNRENDERED! WERE ALL GONNA DIE!

Borage: Calm down you Prince reject, looking like from the purple rain video.

 

 

 

 photo Screenshot-2153_zps4bc36a7c.jpg

 

Carrie: Why can’t I love on my hunny boo half brother?! I wanna touch his hot body!

 

 

 

 photo Screenshot-2155_zps9d69961b.jpg

 

Quincy: OH NO! CARRIE IS MAD AND RED! SOMEONE MUST OF DUMPED PIG’S BLOOD ON HER!

Malix: SHE’S GONNA KILL US ALL LIKE IN THE MOVIE!

Dragan: You idiots.. she was born red.

 

 

 

 photo Screenshot-2161_zps07e9c8ca.jpg

 

Isela: Look guys, I have a chocolate beard!

Rosette: You’re stupid.

Quincy: I don’t know what I’m looking at.

 

 

 

 photo Screenshot-2168_zpsdc9ff5f6.jpg

 

Carrie: I still think you’re hot and sexy. I wanna touch all over your sexy body. Did your aunt bring the roofies?

Borage: I’m sleeping with one eye opened tonight.

 

 

 

 photo Screenshot-456_zpsb009f9f6.jpg

 

Quincy: I’m in so many stories, I’m gonna be famous like a movie star.

 

 

 

 

 photo Screenshot-458_zps6a822834.jpg

 

Malix: BLEH!

Quincy: Malix! Were vampire buddies! Were suppose to stick together! Don’t be scaring me. Not cool man.

Malix: Suck it.

Quincy: I suck blood so what are you implying?

Malix: My dick.

 

 

 

 photo Screenshot-461_zps5936dad1.jpg

 

Rosette: That llama guy is kinda sexy. I wanna do him and love on his furry body.

 

 

 

 

 photo Screenshot-462_zps5d96b647.jpg

 

Llama guy: I’m outta here!

 

 

 

 

 photo Screenshot-463_zps6972b818.jpg

 

Rosette: What the hell are you wearing? Your duckie undies makes you look gay.

Borage: Shut up hozilla. I’m still big pimpin’.

 

 

 

 photo Screenshot-464_zpsb40c9ed5.jpg

 

Rosette: You know what be more funnier? If all the guys wore pink cheetah print undies like me.

Borage: Don’t get the writer any more ideas so shut your cock sucker!

Rosette: Just a thought.

Borage: Keep your thoughts to yourself!

 

 

 

 photo Screenshot-465_zpsabfe0559.jpg

 

Dragan: I don’t like my duckie undies. Change them now.

That’s too bad cause all of the men are wearing them unless you rather wear pink cheetah print undies?

Dragan: Never mind….

 

 

 

 photo Screenshot-466_zps95f91b79.jpg

 

Lucille: This bouncy thing is so fun! Wheeeeeeee! I’m flying!

Dusty: Help! There’s a cup chasing me!

Lucille: Where?

Dusty: It’s invisible!

 

 

 

 photo Screenshot-469_zpsbaa363da.jpg

 

Rosette: You’re so close to me. Ready to make out?

Malix: For the last time. We are cousins!

Rosette: You were kidnapped and adopted anyway!

 

 

 

 photo Screenshot-470_zpsd5b0e199.jpg

 

Malix: Whatever. Let’s gossip about people we don’t know.

Carrie: I’m stealth like a ninja kitty. No one can see me as I steal these clothes.

 

 

 

 photo Screenshot-471_zps1f694b09.jpg

 

Rosette: I don’t wanna. I wanna make out.

Malix: You can’t make out with your cousin!

Carrie: Don’t mind me guys. I’m doing nothing.

 

 

 

 photo Screenshot-472_zpsfdef921c.jpg

 

Carrie: I these are Borage’s clothes. He’ll be force to be naked and then I can that sexy body of his.

 

 

 

 

 photo Screenshot-479_zpsb3672fb2.jpg

 

Carrie: Hi new girl who watches me pee. I think you’re pretty sexy too.

Lucille: I think you’re kinda hot too. Why are you red?

Carrie: Why is your hair red?

 

 

 

 photo Screenshot-483_zps76f7e449.jpg

 

Carrie: You’re gonna lose, Quincy. No one is on your team.

Quincy: I have my vampire buddy Malix. DAMN IT! Where did he go?

 

 

 

 photo Screenshot-485_zps24ff26be.jpg

 

Dragan: I wanna stab someone!

 

 

 photo Screenshot-487_zpse0b61259.jpg

 

Dragan: Cause all of you are fake ass bitches behind masks!

 

 

 

 photo Screenshot-488_zps1b1d1704.jpg

 

Seth: And I told her, bitch you better get on the broom and fly away.

Kiki: Really?

 

 

 

 photo Screenshot-489_zps6e8a5a47.jpg

 

Kiki: Let’s get to the point. We should date.

Seth: No.

 

 

 

 photo Screenshot-490_zps6f47fe37.jpg

 photo Screenshot-492_zpse2896367.jpg

 

Seth: I told you no! Don’t be putting your nasty lips on me!

Kiki: Why are you so angry? You need to get laid and I’m trying to help!

 

 

 

 photo Screenshot-493_zps4ec239ce.jpg

 

Carrie: Wanna be friends, Mr. Mirror man?

Mirror man: No.

 

 

 

 photo Screenshot-495_zps82064d70.jpg

 

Dusty: I wonder which fine lady is gonna join me first. I hope it’s the hot red head.

 

 

 

 photo Screenshot-496_zpsf320160d.jpg

 

Borage: Why is everyone standing there, watching me?

Isela: Waiting to see if you’re gonna get naked like you always do.

Kiki: Yeah, remove the clothes.

Borage: Wait.. it’s coming.

 

 

 

 photo Screenshot-501_zpsf28d89d1.jpg

 

Seth: You’re as crazy as Carrie. Why aren’t you both been committed yet?

Rosette: I’m not crazy you asshole!

 

 

 

 photo Screenshot-503_zps57031783.jpg

 

Seth: You are kinda hot tho.

Rosette: I know but this hot body is for Liam only.

 

 

 

 photo Screenshot-504_zps40b21326.jpg

 photo Screenshot-506_zpscae41c64.jpg

 

 

Rosette: What.. the.. Why? You kissed me…

Seth: You like it?

 

 

 

 photo Screenshot-508_zps5e1b458c.jpg

 

Rosette: No I don’t like it you asshole! You’re making me cheat on my boo love, Liam!

Seth: Damn girl, you trippin’.