20,000 Views!

As of yesterday or possibly the night before, this blog as reached over 20,000! It was only just 3 months ago when this blog hit over 10,000 views. I really appreciate all the views & reads I had since July of 2012. The one year anniversary isn’t too far away.

I wanted to do a special gift once I hit 20,000 but I’m not sure how to top off the last gift. I’m sure I’ll think of something. July will be rolling around in a few months, so I figure I’ll hold off with a gift until this blog’s first anniversary. I won’t leave you all hanging tho. I’ll still give everyone a treat for now.

Here’s a couple of pics of Borage naked in the shower 😀

 

Hehehe anyway, you peoples are fabulously juicy! Thanks for all the views and reads. You’re wonderful :p

 

Also, some of us from the forum had all made simbooks for our sims on Facebook. I made one for Borage & Celsia but I’m mainly logged on Borage’s account. Every once in a while I made these 2 appear they are fighting with each other like they do in their stories lol. There’s a few of you would I love to see with a simbook too 😀 I know some of you have simblrs but to be honest, I’m getting annoyed but it. Too many people are reblogging stupid shit that I don’t give a fuck about. I could unfollow but then my dashboard would be bare. I’ll still post but not as much as I use too. I’m still want to see stuff from the non-annoying simblrs. If you don’t have one.. please please please make one or Borage will cry lol If you do make one, feel free to add Borage 😀 I post more of his alternate lives on there. At some point I will make blog entries of it.

 

Add Borage

Advertisements

  10 comments for “20,000 Views!

  1. April 13, 2013 at 11:41 AM

    Hooray!!

    Borage is that great! You deserve it, you are extremely funny and know how to make a character stand out. I think you should consider going professional if you haven’t already. 😉

    Congratulations on the success 😀

    • thenay83
      April 13, 2013 at 11:47 AM

      Thanks! I wanna be a professional drinker LMAO
      I miss your Jensen story, I haven’t read the last chapter yet cause I’m not ready for it the end 😦 However I am eager to know what happen. I need to suck it up and just read it today haha

      • April 13, 2013 at 11:54 AM

        Haha for real?

        I’m not going to continue the story, sadly I left that part of my life in the past for personal reasons and since I have a new blog I just didn’t think it would be decent to continue the story when the first part of it is in that other blog. I’m sure I could if I wanted to, but I just don’t think is right.

        I can tell you how the story ends if you wish, I mean the last chapter of the first part is not the final end, just the end for that first part of the story. Nway…. contact me at beccathornheart228@yahoo.com any time you wish to chat. I don’t know how else we could do that other than email.

        Drinking as a profession sounds good to me 😉

        • thenay83
          April 13, 2013 at 12:05 PM

          Well what about linking it?
          I’m not much of email-er unless it’s a hot guy sending nudes LOL Borage’s simbook seems to be my main acct for contacting. I don’t like my personal FB acct lol

          • May 16, 2013 at 7:46 AM

            I didn’t see this here LOL…I deleted my original FB account and started a new one, with selected few… its so much better now 😀

            • thenay83
              May 16, 2013 at 3:44 PM

              I still have Borage’s page up. I turned a old account about a taco into his haha

  2. April 13, 2013 at 1:35 PM

    Nice bum. Congrats 😀

    • thenay83
      April 13, 2013 at 2:03 PM

      Thanks :p

  3. April 13, 2013 at 5:17 PM

    Congrats on 20k views! I think Borage nekkid in the shower is a great 20k gift! 😀

  4. April 13, 2013 at 7:20 PM

    Congratz. I don’t really have time for extensive networking so I won’t be doing facebook. It sounds like you’re having fun though.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: